نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

ارزشمندترین ثروت

دیروز داشتم یه کتاب می خوندم که این جمله منو به فکر فرو برد. 

 

      ارزشمندترین ثروتی که مرد در دنیا می تواند بدست آورد قلب یک زن است. 

 

به نظر من توی این دنیای مادی که همه جا مادیات حرف اول رو میزنه کمتر کسی(به خصوص  

اقایون)قلب یه زن رو بهترین داراییش بدونه.

تنهایی

چقدر تنها مانده ام....! 

برای بوییدن یک گل برای شنیدن یک صدا و برای خواندن یک شعرچقدر تنها منده ام..... 

برای غرق شدن در یک نگاه برای یافتن ارامش یک نوازش و برای سوختن در شعله عشق چقدر تنها مانده ام........... 

 

 

 

متن خیلی قشنگی ولی من با تنهایی مشکلی ندارم.واسه خودش عالمی داره!

طلسم شکسته شد!

سلام   :       

بالاخره طلسم شکسته شد و من تو وبلاگم نوشتم. 

تولد این وبلاگ که البته خودم نساختمش با سال جدید همزمان بود که من اینو به فال نیک میگیرم ! 

میخوام ازافکار و عقایدم اینجا بنویسم خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم.