نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

ارزشمندترین ثروت

دیروز داشتم یه کتاب می خوندم که این جمله منو به فکر فرو برد. 

 

      ارزشمندترین ثروتی که مرد در دنیا می تواند بدست آورد قلب یک زن است. 

 

به نظر من توی این دنیای مادی که همه جا مادیات حرف اول رو میزنه کمتر کسی(به خصوص  

اقایون)قلب یه زن رو بهترین داراییش بدونه.

نظرات 4 + ارسال نظر
روزبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:17 http://ati819.blogsky.com/

سلام
ممنون از دیدگاهتون در مورد آقاییون!!!
تو کتاب راستشو نوشته.باور کن...
من آپم...

عرفان 9 فروردین 1389 ساعت 10:41

سلا م
خسته نباشید
تولد وبلاگ را بهمراه سال نو به فال نیک گرفته و بهتون تبریک میگم
موفق باشید
منم خواننده ای هستم که باهاتون خواهم بود

روزبه 11 فروردین 1389 ساعت 02:14 http://www.ati819.blogsky.com/

یکمی که درباره ی آپتون فکر کردم یه چیزی یادم اومد:
اگر اینطور به نظر میاد که آدما به مادیات خیلی اهمیت میدن دلیل نمیشه پول براشون ارزشمندترین چیز باشه.خودم یکی از کسایی هستم که به پول کلی اهمیت میدم ولی اگه ازم بپرسن چرا؟ میگم پول فقط یه وسیلست برای رسیدن به اهداف بالاتر که بالاترینش بدست آوردن قلب کسیه که دوستش دارم.
راضی شدی که کتابه راست میگه؟:-)
ممنون که سر زده بودید...

مهدیس 15 فروردین 1389 ساعت 19:21

من عاشق خودت و نظرتم مهسا جوووووووون.

قربونت برم عزیزم.
مرسی که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد