نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

بهترین بهترین من

                                                 در بنفشه زار چشم تو 

من ز بهترین بهشت ها گذشته ام 

من به بهترین بهارها رسیده ام 

 

ای غم تو همزبان بهترین دقایق حیات من! 

لحظه های هستی من از تو پر شده ست 

آه! 

در تمام روز 

در تمام شب 

در تمام هفته 

در تمام ماه 

در فضای کوچه،خانه،راه  

در هوا،زمین،درخت،سبزه،آب 

در خطوط درهم کتاب 

در دیار نیلگون خواب! 

 

ای جدایی تو بهترین بهانه گریستن! 

بی تو به اوج حسرتی نگفتنی رسیده ام. 

  

ای نوازش تو بهترین امید زیستن! 

در کنار تو 

من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام. 

 

در بنفشه زار چشم تو 

برگ های زرد و نیلی و بنفش 

عطرهای سبز و آبی و کبود 

نغمه های ناشنیده ساز می کنند 

بهتر از تمام نغمه ها و سازها! 

 

روی مخمل لطیف گونه هات 

غنچه های رنگ رنگ ناز 

برگ های تازه تازه باز می کنند 

بهتر از تمام رنگ ها و رازها! 

 

خوب خوب نازنین من! 

نام تو مرا همیشه مست می کند 

بهتر از شراب 

بهتر از تمام شعرهای ناب! 

 

نام تو،اگر چه بهترین سرود زندگیست 

من تو را 

به خلوت خدایی خیال خود: 

((بهترین بهترین من)) خطاب می کنم 

بهترین بهترین من! 

 

شعر بسیار زیبا از فریدون مشیری،خوش به حال مخاطبش!نه؟

نظرات 6 + ارسال نظر


____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$ سلام بی معرفت...
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$اینه رسم وفاااا....
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$که همه بهم سر بزند جز تو.....
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$دلم میشکنهااااا...
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$اون وقت
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$ باهات قهر میکنماااااا
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$


عارف 29 شهریور 1389 ساعت 01:16 http://www.jahannet.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و با محتوایی داری ... راستی ازت خواستم به وب دعوت کنم
تا کمی سرگرمی و گشت و گذار نتی داشته باشی ... خوشحال میشم به وب ما سر بزنی ..
در ضمن نظر خود را فراموش نکن ... در صورت موافق بودن با تبادل لینک اول ما را نام
"دانلودستان بلاگفا" لینک کن بعد خبر بده تا لینک بشی ... از محصولات سایت هم دیدن کن

از قبیله ی باران.. 29 شهریور 1389 ساعت 01:33

سلامم مهسا خانومی گل:
خوبی؟؟خوشی ؟؟مهسا معلوم هست کجایی؟؟؟نمی نویسی نمیای پیش من؟؟
نمیگی دلم برای نوشته هات تنگ میشه.؟؟؟
اصلا پیش منم نیا ولی در وبلاگت بنویس..ننوشتن ناراحتم می کنه..به خدا منمم درگیر و گرفتارم ولی هفته ای یک بار و آپ می کنم...
نوشتن روح ادمو تسکین میده حتی یک جمله ی کوتاه....
احسنت بر حسن انتخابت..شعر بسیار زیبایی بود...لذت بردم...
فدای تو بشم..
ایام به کام...
در پناه خدا باشی...

سلام دوست عزیز
مطلب خوبی بود
منم تازه به روز کردم بیا ببین

ثمین 30 شهریور 1389 ساعت 01:42 http://samineabani.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_".____."_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ".__,"_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *",,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**"____________**"$$***,,
____,;"*___"_.*__________________*___ "*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ "**,,,,
با حال بووووود!!!! به منم سر بزن!

کامی 2 مهر 1389 ساعت 14:17 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
حاله شما
بیا بیشه ما
آپما
کی میای ا
چقدر نوشته های دلت زیباست ا
عکس بلاگتم قشنگه ا
یا حق ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد