نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

نوشته ها ی دل من

من آن خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم!

چه دلگیر و دلتنگم امروز

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق بر تن می کنند! 

 عاشق که شدی کوچ میکنند. 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهیار 5 شهریور 1389 ساعت 01:32 http://www.masters.blogsky.com/

سلام مهسا عزیز
نوشته های زیبایی داری
شاید بشه گفت درد مشترک
ولی در هر صورت خوشحالم کردی باز هم به من سر بزن
من هم لینکت کردم
التماس دعا

سلام عزیزم
مرسی که بهم سر زدی
من هم شمارو با اسم وبلاگت و خودت لینک کردم شما هم همین کارو بکن

سلامم مهسای عزیز:
دختر حسابی جا خوردم از کامنتت و از این که لینکم کردی...
خیلی غیر منتظره بود...
سپاسگزارم..ممنونم که به من سر زدی...
راستی پرستو ها حکما عاشقان که هیچ وقت جایی ماندگار نیستن...
دلنوشته های دلنشینی داری مهسا خانومی عزیز...
قلمت جاویدان...
ایام به کام..منم شما رو لینک می کنم و بازم ممنونم و خوشحالم که دوستی جدید دارم به مانند تو عزیز دل...
التماس دعا...
تا دوباره...

مهدیس 7 شهریور 1389 ساعت 23:21 http://purelove-1990.blogfa.com

دوست گلم ، آپت خیلی قشنگه ولی تو باید دل شاد باشی نه دلتنگ!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد